jorvikaren

Alla inlägg under maj 2013

Av Cecilia Evningstar - 30 maj 2013 17:31

  o nej. jag ska inte vara star rider mer 2 juni (altså på söndag) går min star rider tid ut!!! det blir inte kul. jag ska åka bort men det blir kul! och äfter åt ska jag köpa lifetime star rider! jag länktar........  jag skriver på surfplattan så jag kan inte läga ut bilder

Av Cecilia Evningstar - 30 maj 2013 17:29

Bra jobbat med trädgården! Fortsätt så!

2013-05-29

Hejsan allihopa!
Här kommer denna veckas roliga uppdatering med uppdrag, och ett nytt championat!

Uppdrag:
- Vingårdens trädgård börjar ta sig! Fortsätt arbeta med Björn och Agnetha och deras trädgård även denna vecka!

Den en gång så vackra trädgården, börjar se ut som den en gång gjorde!
Den en gång så vackra trädgården, börjar se ut som den en gång gjorde!

Nya kläder och utrustning:
- Nya kläder och utrustning finns nu i affären bredvid Björn och Agnethas hus i Vingårdens trädgård!

Nytt championat:
- Ett nytt championat har öppnats på Jorvik och denna gång är det Fort Pintas tur att hålla i tävlignen! Ryktet säger dock att skummisar från Dark Core försöker förstöra det nya championatet...

Nytt championat i Fort Pinta!
Nytt championat i Fort Pinta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Av Cecilia Evningstar - 25 maj 2013 16:30

förlåt men jag har inte hunnit skriva på min blogg men nu är ag igång igen!  . idag har jag varit på BRA KOMMPIS FOTBOLL det var jätte kul! jag fick en tröja jag van en medalj. och jag fick biljet till elsborgshmarts en biljet till djurparken och värdens minsta fottboll

Av Cecilia Evningstar - 23 maj 2013 18:11

Nya uppdrag hos Björn och Agnetha!

2013-05-22

Hejsan allihopa!
Invånarna på Silverglades hästsportcenter behöver hjälp med deras trädgård!

Nya uppdrag:
- Björn och Agnetha i Vingårdens Trädgård bredvid Vingården behöver lite hjälp med att ordna upp deras trädgård. Rid dit och prata med dom!

Björn och Agnetha!
Björn och Agnetha!

Ny Butik:
- En ny butik har öppnat brevid Björn och Agnethas hus med massa nya saker att köpa!

Stall-utrymme:
- Du kan nu ha upp till 8 hästar i ditt Hemstall!

Ikoner:
- En del uppdrag kräver att du har ett visst rykte med den fraktionen som uppdragsgivaren är medlem i. Detta syns nu tydligare genom nya ikoner över uppdragsgivarens huvud!

Exempel:
Heart!
Ett hjärta i en cirkel betyder att du behöver ha ett högre rykte i den fraktionen för att kunna göra uppdraget.

Exclamation mark!
Ett utropstecken i en cirkel betyder att uppdragsgivaren har ett uppdrag som du kan göra OCH ett eller flera uppdrag som kräver att du har högre rykte i den fraktionen.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen!

2013-05-17

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen! Köp Star Coins i helgen så får du dubbelt så många!
Samma gäller när du köper Star Rider, då dubblar du mängden Star Coins du normalt skulle fått!

Horse

Om du köper 500 Star Coins får du alltså 1000 Star Coins!
Köper du en månads Star Rider får du alltså 200 Star Coins istället för 100!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Hej här är den nya uppdrateringnen


Av Cecilia Evningstar - 18 maj 2013 09:05

hej hej! Nu är det riktig sommar ska ni veta här är det 30 plus! mina hästar är tröta och orkar inte så mycket men vi jobbar en då. vad kan hända på sommarn?

         

ny

Av Cecilia Evningstar - 16 maj 2013 07:13

hej jag skulle inte skriva mer men jag gör det än då . det har kommit en ny video där man kan hitta stjärnor

Av Cecilia Evningstar - 16 maj 2013 07:05

Hej hej! jag lovar att skriva mer sen men jag är jätte tröt. jag drömde att jag var på lisebergh och åkte en bana som tog tre dagar och då & då dök det upp monster.  

 

Av Cecilia Evningstar - 13 maj 2013 19:44

Här är musik som jag gillar! hoppas ni gillar den!

här är mange makers med mange bjuder hoppas ni gillar den.


här är en annan låt med mange makers den heter drik den.

Presentation


Hey, kul att just du har hittat hit :D Jag heter Cecilia Eveningstar och är med i klubben Om Nom Nom Friends, och här kan du läsa om mig och mina 4 hästar och vårat fina liv på Jorvik! ;3 Hoppas att vi ses igen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ras är din favorit?
 Frieser
 Paint Horse
 Arabiskt Fulblod
 Morgan Häst
 Holländskt Varmblod
 Ponny
 Danskt Varmblod
 Andalusier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards